.

.

Pesona dan Mitos Gungung Merapi

 

BERITAJAWA.com - Gunung Merapi salah satu gunung yang masih aktif yang berada di tlatah Jawa. Tepatnya disebelah utara Yogyakarta. Pesona Merapi ini salah satu objek wisata gunung yang paling tersohor di Jogja yang benar-benar mempesona dan aktrasi alam yang indah dengan para pendaki atau wisatawan pada umumnya.  Letaknya tidak jauh dari Yogyakarta yang membikin “ godaan tersendiri” bagi petualang yang belum pernah mendaki Gunung Merapi.


Tidak hanya parorama indahnya Gunung Merapi saja, sebenarnya sudah dikelola bagus. Buktinya sudah ada objek wisata yang sudah ada seperti Kinahrejo yang ada berada dilereng sebelah selatan. Ada juga Tuk Pitu. Selain itu juga ada objek wisata Kaiurang, Kaliadem dan Kalikuning yang tersohor didaerah sekitar sini. Kalau  ingin menikmati bagusnya Gunung Merapi di Kaliadem berangkatlah jam 06:00 pagi kami bisa menikamti pemandangan Merapi yang sangat megah sekali dengan hamparan sawah yang menghijau dan udara yang segar sekali, sebelum tertutup kabut. Tidak hanya itu saja, tapi masih ada Taman Nasional Gunung Merapi, yang dikelola oleh pemerintah setempat yaitu taman konservasi alam yang sangat terawat.


Mitos dan Filosofi Gunung Merapi


Gunung Merapi dekat dengan mitos dan filosofi yang harus mengerti. Salah satu filosofi yang paling terkenal yaitu Jagat Alit lan Jagat Ageng, yaitu garis imajiner yang menghubungkan gunung Merapi, Laut Kidul dan kota Yogyakarta. Jagat Alit yang artinya jalan panjang menuju Tuhan, yang  tidak luput dari penggoda dan kemewahan . Ini kelihatan dari planologi jalan-jalan kota Jogyakarta yang lurus dari selatan menuju utara. Gambaran dari penggoda yaitu Komplek Kepatihan dan pasar Bringharjo. Kalau Jagat Ageng yaiku pemimpin harus mementingkan rakyatnya.



Di bawah ini tulisan dengan translate to Javanese Language 

 Pesona Lan Mitos Gungung Merapi

Gunung Merapi salah sak wijining  gunung sing isih aktif  ana ing tlatah Jawa. Tepate  ana ing sebelah lor Yogyakarta. Pesona Merapi iki salah siji objek wisata gunung sing paling kondang ana ing Jogja sing diakui pancen mempesona tenan lan atraksi alam sing indah  karo para pendaki utowo wisatawan pada umume. Letake sing ora adoh karo Yogyakarta pancen ndadekake `godaan` kanggone para petualang sing durung tau munggah Gunung Merapi.

Ora gur panorama indahe Gunung Merapi wae, sebenere uwis dikelola apik. Buktine wae seko objek wisata sing wis ana koyo to Kinahrejo sing ana ing lereng sisih kidul. Ana ugo Tuk Pitu. Liyane kuwi iyo ana ugo objek wisata Kaliurang, Kaliadem lan Kalikuning sing paling kondang sing ana ing sekitar kene. Nek kepengin ndelok apike Gunung Merapi ing Kaliadem mangkat to jam 6 esuk. Kowe iso menikmati pemandangan Merapi sing megah tenan lan hamparan sawah sing ijo royo-royo lan udara sing seger tenan, sak durunge ketutup kabut. Ora gur kuwi wae, isih ana ugo Taman Nasional Gunung Merapi, sing dikelola karo pemerintah setempat sing salah sak wijining taman konservasi alam sing kopen banget. 
 

Mitos lan Filosofi gunung Merapi 

Gunung Merapi cerak karo mitos lan filosofi sing kudhu dingerteni. Salah siji ning filosofi sing paling kondang  yaiku Jagat Alit lan Jagat Ageng, yaiku garis imajiner sing nyambungke gunung Merapi, segara kidul lan kutha Yogyakarta. Jagat Alit nduwe arti dalane manusia menuju Gusti Allah, 


sing ora uwal saka panggoda lan kemewahan. Iki katon  saka planologi dalan-dalan kutha Yogyakarta sing lurus saka arah kidul neng arah lor. Gambaran panggoda kesebut yaiku Komplek Kepatihan lan pasar  Bringharjo. Nek Jagat Ageng yaiku pemimpin kudu mentingna rakyat.

Rumor makhluk lelembut  ugo melu mewarnai neng gunung Merapi. Nanging, masyarakat ngandel menawa makhluk lelembut ing Merapi dudua sing ala nanging panjaga gunung Merapi, nang kono manusia ora oleh ngrusak nanging kudu  njaga lan nglestarekne alam Merapi.
BJ


Share this article :
 
About Us | Privacy Policy|Term Of Use| Contact Us
Copyright © 2011. beritajawa.com - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger