.

.

Manfaat Seko Buah Jeruk Purut

Tulisan Versi Bahasa Jawa Ngoko


Jeruk purut yaiku  buah sing ukurane cilik. Bedo karo buah jeruk liya-liyane, buah jeruk iki rasane pait lan ora cocok nek dipangan langsung. Biasane jeruk iki digunaake kanggo tambahan campuran bumbu sambel. Godhonge iso ugo dicampur ing bahan panganan peyek.  Beberapa minyak wewangian uga ana sing nganggo jeruk purut sing diolah  seko godhong utowo kulit buahe sebagai komponenne.

Manfaat buah Jeruk Purut

Merawat Wajah
Jeruk  purut iki  iso kanggo perawatan  wajah. Mesti cocok kanggo kowe sing duweni permasalahan ana ing  wajah, iso ugo permasalahane  wajah sing kusam, wajah sing berminyak lan bekas noda akibatk kukul. Kowe iso nambani masalah wajahmu nganggo jeruk purut.
Carane nganggo yaiku jeruk purut sing wis dikumbah resik mau diiris-iris terus ditempleke  ana ing bagiah wajah sing arep diresiki. Hal iki iyo iso ugo kanggo menunda penuaan dini pada kulit wajah Anda.

Ngobati Kulit Kering
Salah sijine manfaat jeruk purut iso kanggo kecantikan yaiku kanggo ngatasi kulit kering. Carane gunaake, anda cukup mengoleskan jeruk purut  sing wis dikumbah kanthi resik lan sing wis diris  mau ana ing  bagian kulit anda yang kering, lakukan secara rutin sadurunge turu mbengi.

Ngerawat Kesehatan Rambut
Duweni rambut sing lebat lan sehat membuat awake dhewe percaya diri, ternyata jeruk purut iso ugo digunaake kanggo ngerawat rambut supoyo luwih sehat lan iso ngilangake ketombe, Anda iso ngunaake sari jeruk  purut  trus kok oleske ana ing akar rambut, dadine rambut enthuk nutrisi sing tepat lan tujuane supoyo rambut ora gambang rontok.


Jeruk  purut  adalah buah  yang memiliki ukuran kecil. Berebeda dengan buah jeruk pada umunya, buah jeruk purut ini memiliki rasa yang lebih pahit dan tidak cocok di konsumsi secara langsung.Biasanya jeruk ini digunakan untuk tambahan bumbu makanan contohnya campuran bumbu sambal.Daunnya juga bisa dicampur kedalam bahan makanan seperti rempeyek. Beberapa minyak wewangian juga memakai jeruk purut yang diperoleh dari daun atau kulit buahnya sebagai komponennya.


Versi Tulisan Bahasa Indonesia
Manfaat dari buah jeruk purut

Merawat Wajah.
Jeruk purut ini bisa digunakan  untuk merawat wajah. Hal ini tentunya cocok untuk Anda yang memiliki permasalahan pada wajah, bisa saja permasalahan tersebut berupa wajah kusam, wajah berminyak dan bekas noda akibat jerawat. Anda bisa menyembuhkan masalah wajah anda dengan menggunakan jeruk purut. Cara penggunaannya adalah pertama irislah jeruk purut yang sudah dicuci bersih kemudian tempelkan pada bagian wajah yang ingindibersihkan.Hal ini bermanfaat untuk menunda penuaan dini pada kulit wajah Anda.
 
Mengobati Kulit Kering
Salah satu Manfaat jeruk purut untuk kecantikan adalah untuk mengatasi kulit kering. Cara menggunakannya, Anda cukup  mengoleskan jeruk purut  yang  telah dicuci dan diiris, kebagian kulit kering, lakukan secara rutin sebelum tidur malam.

Merawat Kesehatan Rambut
Memiliki rambut lebat dan sehat membuat kita merasa percaya diri, ternyata jeruk purut juga dapat digunakan untuk merawat rambut supaya menjadi lebih sehat danjuga menghilangkan ketombe, Anda bisa menggunakan sari jeruk purut kemudian Anda balurkan diakar rambut, sehingga  rambut mendapatkan nutrisi yang tepat dan hal ini juga bertujuan agar rambut tidak mudahrontok.
BJ

 
Share this article :
 
About Us | Privacy Policy|Term Of Use| Contact Us
Copyright © 2011. beritajawa.com - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger